Odpowiedzi na
pytania klientów
Czy trzeba się rejestrować?
Zakupu można dokonać za pośrednictwem konta w naszym sklepie albo bez rejestracji. Zachęcamy jednak do założenia konta – pozwoli to uniknąć każdorazowego wpisywania swoich danych.
Jak można zapłacić?
W sklepie WILK Ogrodzenia Paulina Wilk akceptowane są formy płatności: gotówka na miejscu lub za pobraniem i przelew (Przelewy24).
Jakie formy wysyłki oferuje sklep?
Ze względu na specyfikę naszych produktów takich jak bramy, furtki, przęsła lub słupki, należy odebrać osobiście w siedzibie firmy. Akcesoria ogrodzeniowe i meble loftowe dostarczamy przesyłką kurierską.
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy wynosi do 14 dni roboczych.
Czy jest możliwa darmowa dostawa?
Przy zamówieniu co najmniej 100 mb kompletnego ogrodzenia, zakupy dowieziemy gratis w promieniu 60 km od naszej siedziby w Brzuchani!
Czy można otrzymać fakturę VAT?
Jak najbardziej, wystawiamy faktury VAT.
Jakie są szczegółowe dane firmy?
WILK Ogrodzenia Paulina Wilk
Brzuchania 15, 32-200 Miechów
NIP: 7191510312
REGON: 521502652
Nr rachunku (Bank Pekao S.A.): 74 1240 4940 1111 0011 1259 3066
Jaka jest procedura zwrotu lub reklamacji?
Jeśli jesteś konsumentem, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia umowy.
Więcej informacji:
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług
- Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży
- Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług
- Formularz reklamacji towaru
- Formularz reklamacji w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Na liście brakuje Twojego pytania?
Szczegółowe zasady działania sklepu WILK Ogrodzenia Paulina Wilk opisaliśmy w regulaminie. Jeżeli po jego przeczytaniu masz jeszcze jakieś wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Chętnie pomożemy!